Leren prospecteren


Verkoopondersteuning in de praktijk

Na de strategie komt hét moment van de waarheid genaamd : De actie. 

In diezelfde zin gevolgd door “Hoe gaan we dat nu ook echt aanpakken?

Voor de invulling van deze “HOE” ben je bij mij aan het juiste adres.


Wat mag je verwachten?

Samen zorgen we voor de “vertaling van hét prospectieplan” in heel concrete verkoopondersteunende telefoonactie op maat.

Deze sluit naadloos aan bij jouw doel en de specifieke verwachtingen van elke doelgroep.


Wanneer kiezen voor opleiding? 

  • Je hebt een team verkopers. Aan telefoneren hebben ze een broertje dood. We reiken hen krachtige technieken aan waardoor ze, zonder extra moeite, meer en betere resultaten bekomen.
  • Jouw interne klantendienst nog meer ten dienste van (meer)-verkoop inzetten. Leer hen hoe! 
  • Koopsignalen herkennen, een kunst met verstrekkende gevolgen.
  • Van gewoon bestellingen noteren naar verkopen wat u nog blijer maakt.
  • “We zouden meer moeten prospecteren!” … waar knelt het schoentje?

  • Wanneer kiezen voor prospectie-ondersteuning?

  • Toekomstige klanten actief benaderen per telefoon loont. Kom jij eraan toe?
  • Een belscenario is de beste hefboom naar meer afspraken en/ of meer verkopen. 
  • Prospecteren moet je inplannen! …en die planning moet je in actie vertalen .
  • Vreemde ogen, ze zien vaker oplossingen die echt bij u passen. Maak er gebruik van! 

Nog vragen? 

Je verkiest een kennismaking online of ter plaatse bij mij? Na de intake bepalen we samen hoe het verder gaat! 

het intakegesprek is gratis.


0 credits € 0,00
Boek uw afspraak

Dirk Onderdonck

Het Filad-team, partner voor uw commerciële bereikbaarheid sinds 1985

Door de jaren heen zorgde de visie en doorzet van Gerda en Dirk Onderdonck ervoor dat het Filad-team zich ontwikkelde tot een allround telefonische dienstverlener, waarbij flexibiliteit, expertise en resultaatgerichtheid primeren. We werken voor klantgerichte eenmanszaken, multinationals en dynamische KMO’s. Onze klanten zijn actief in de meest diverse sectoren. Voor elk van hen ontwikkelden we oplossingen op maat van hun wisselende behoeften. Dat deze aanpak resulteert in veelvuldige jarenlange samenwerkingen, daar zijn we eigenlijk nogal fier op!

De focus van ons dienstenpakket ligt resoluut op echte resultaten boeken :

  • Flexibiliteit en de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie verzekeren.
  • Nieuwe markten ontginnen en potentiële klanten detecteren
  • Meertalige assistentie op maat van elke klantendienst
  • Advies “Hoe telefonische prospectie succesvol inzetten in uw bedrijf?”
  • Opleidingen “ Resultaten halen met telefonische prospectie kan je leren”
  • Tevredenheidonderzoek organiseren dat u direct bruikbare inzichten oplevert.

Uw klantendienst doelgericht assisteren = onze passie!

Meer info: www.filad.be

Contacteer ons gerust voor meer informatie.