Structuur en planning


Klinkt dit herkenbaar? 

  • Aan het einde van een lange werkdag heb je het gevoel niets afgewerkt te hebben. 
  • Je verspilde tijd met kleine maar tijdrovende brandjes die je dringend moest blussen. 
  • Administratieve taken, mails, telefoongesprekken … 
  • Je wil je leveranciers betalen maar je hebt de herinneringen voor je eigen klanten nog niet verstuurd. 
  • Je vindt geen manier om je ellenlange mailbox efficiënt te organiseren en te beheren. 
  • En oh nee, het verslag van de vorige vergadering heb je nog altijd niet geschreven. 

Doe een beroep op mijn expertise zodat jij opnieuw de tijd vindt om de belangrijkste zaken aan te pakken.


Wat mag je verwachten?

  • We stellen samen een takenlijst op, onderscheiden prioritaire van minder prioritaire taken en brengen structuur in het geheel. 
  • Ik stroomlijn jouw administratieve zorgen tot een vlot, terugkerend proces zodat jij dagelijkse activiteiten snel kan afvinken. 
  • Je creëert ruimte en hebt weer tijd om belangrijke klantencontacten te onderhouden en nieuwe strategische lijnen voor je bedrijf uit te tekenen. 
  • Daarna vertalen we deze werkwijze in een maand- en jaarplanning zodat je ook in de toekomst een houvast hebt om op terug te vallen. Het zijn jouw werkinstrumenten tijdens en na het traject.
  •  Het is aan jou om de uitgestippelde werkwijze te verankeren zodat je in de toekomst tijd- en kostenbesparend blijft werken.


Tijd besparen en taken optimaliseren door tijd te investeren en taken te creëren? 

Het klinkt paradoxaal, maar de geïnvesteerde tijd win je dubbel en dik terug. Je maakt tijd vrij en schept ruimte voor rust en nieuwe ideeën.


Nog vragen?

Stuur mij gerust een mailtje.

Na je reservatie neem ik zo snel mogelijk contact op met jou om nader af te spreken. 

Jouw traject kan online of face-to-face doorgaan, zoals je zelf verkiest. 

Bij verplaatsing naar jou wordt er bijkomend 0.40 €/km excl. BTW aangerekend (gerekend vanaf Oudenaarde).


 





750 credits € 1 495,00
Boek uw afspraak

Nadine De Geyter

Als 19-jarige startte ik als zelfstandig bankagent. Jong en onervaren. Met vallen en opstaan zocht ik alles zelf uit. Wat werkte, maar ook wat niet werkte. 

Na 25 jaar verkocht ik mijn bloeiende zaak en ging ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. 

Na enkele omwegen vond ik mijn missie: Ik ging terug als zelfstandige aan de slag en geef gericht advies aan andere zelfstandigen, managers en zaakvoerders van kleine bedrijven zodat ze gestructureerder en efficiënter leren werken.

Timemanagement is niet zomaar een loos begrip maar een belangrijk onderdeel van het succesverhaal van iedere ondernemer, waar je actief aan kan werken.  

Structuur en planning zijn mijn sterke eigenschappen. Daarnaast ben ik heel luisterbereid, heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel en beschik ik over een analytische geest. Ik benut die sterktes om mijn klanten en hun onderneming te doen groeien en hen efficiënt te helpen werken en plannen.

Telkens als ik een ondernemer heb geholpen, voel ik mij blij. De dankbaarheid raakt me elke keer. Het geeft me voldoening om mensen professioneel een stap vooruit te helpen. 

Ik ben discreet en hanteer een vlotte, enthousiaste en klantgerichte aanpak.

Meer info: www.nadinedegeyter.be en contacteer mij gerust voor verdere informatie.

Blijf op de hoogte!

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.