Het klinkt paradoxaal, maar de geïnvesteerde tijd win je dubbel en dik terug. Je maakt immers tijd vrij en schept ruimte voor rust en nieuwe ideeën.
Doe een beroep op mijn expertise zodat je opnieuw de tijd vindt om de belangrijkste zaken aan te pakken.
We stellen samen een takenlijst op, onderscheiden prioritaire van minder prioritaire taken en brengen structuur in het geheel. Ik stroomlijn jouw administratieve zorgen tot een vlot, terugkerend proces zodat jij dagelijkse activiteiten snel kan afvinken.
Je creëert ruimte en hebt weer tijd om belangrijke klantencontacten te onderhouden en nieuwe strategische lijnen voor je bedrijf uit te tekenen.
Of je verkiest een fysieke afspraak? Stuur mij gerust een mailtje.
Ontdek ook hier mijn workshops en begeleidingstraject.
Als 19-jarige startte ik als zelfstandig bankagent. Jong en onervaren. Met vallen en opstaan zocht ik alles zelf uit. Wat werkte, maar ook wat niet werkte.
Na 25 jaar verkocht ik mijn bloeiende zaak en ging ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Na enkele omwegen vond ik mijn missie: Ik ging terug als zelfstandige aan de slag en geef gericht advies aan andere zelfstandigen, managers en zaakvoerders van kleine bedrijven zodat ze gestructureerder en efficiënter leren werken.
Timemanagement is niet zomaar een loos begrip maar een belangrijk onderdeel van het succesverhaal van iedere ondernemer, waar je actief aan kan werken.
Structuur en planning zijn mijn sterke eigenschappen. Daarnaast ben ik heel luisterbereid, heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel en beschik ik over een analytische geest. Ik benut die sterktes om mijn klanten en hun onderneming te doen groeien en hen efficiënt te helpen werken en plannen.
Telkens als ik een ondernemer heb geholpen, voel ik mij blij. De dankbaarheid raakt me elke keer. Het geeft me voldoening om mensen professioneel een stap vooruit te helpen.
Ik ben discreet en hanteer een vlotte, enthousiaste en klantgerichte aanpak.
Meer info: www.nadinedegeyter.be en contacteer mij gerust voor verdere informatie.